Referencia
Mentes étel szállítás, avagy a DrSéf új lógója
Komoly múlttal rendelkező cégnek talán még nagyobb felelősség megtervezni az új logóját, hiszen sok múlhat rajta. Viszont a tervezési imputok sokkal egyértelműbbek, hiszen egy évtizedes tapasztalattal bíró cég pontosan meg tudja fogalmazni az értékeit és a céljait. A DrSéf egy ilyen tapasztalt és lendületes vállalkozás, ami eljöttnek látta az időt, hogy a logója is kifejezze mindazokat az értékeket, amit több mint 10 év alatt a cég elért.
A DrSéfet a cég alapítása óta ismerem, jelen voltam már a névadásnál is, hiszen a cég tulajdonosaihoz barátság fűz. Akkor, 2011-ben egy kedves kis séf figura került a logóba, akinek sapkájában a kereszt fejezte ki azt, hogy nem csak egyszerűen „mentesek” az ételeik, amiket szállítanak, hanem a mentesség és tisztaság garantált, így betegek, ételallergiások is bátran fogyaszthatják. A név is ezt a minőségi garanciát hivatott kifejezni. Egy vállalkozás életében egy évtized rengeteg idő, ez alatt tengernyi kihívással kell megküzdeni. Aki legyőzi ezeket, az megerősödik, és annyi tapasztalatot szerez, ami már feljogosít arra, hogy annak vallja magát, ami egy évtizeddel korábban szerette volna lenni. Így hát eljött az idő a DrSéf életében is, hogy elköszönjön a kedves figurától, és olyan logóra váltson, ami kifejezi mindazt, amivé vált, és amire büszke.
Mit fejez ki az új DrSéf logó az én meglátásom szerint?
- A folyamatosság jegyében a színek változatlanok maradtak, így azonnal felismerhető, hogy a korábbról jól ismert logót látod
- Büszkék arra, hogy 2011. óta szállítanak glutén-, tej, cukor- és tojásmentes ételeket. Mivel a kitartás véleményem szerint nagy érték, így ezt megjelenítettem a logóban is.
- A több mint tíz éves tapasztalattal a hátuk mögött komolyságot és határozottságot is képvisel a logó. A karakteres megjelenés az ebből fakadó stabilitást és erőt hivatott kifejezni.
- Az új logó határozottan képviseli azt a tiszta és garantált minőséget, amiért bátran ajánlják ételeiket minden ételallergiás számára.
- Az általuk szállított reggelik, ebédek és vacsorák ráadásul nem csak mentesek, de finomak is. A dobozokban mindig ízletes, és kívánatos ételeket tálalnak, amik mosolyt csalnak az arcunkra.
Milyen szempontoknak kellett megfelelni tervezéskor? Fontos volt, hogy az új logó színei és a hangulata illeszkedjen a meglévő weboldalra, hiszen az nemrégiben újult meg. A weboldalon egy vízszintes tájolású logónak van hely, így az is fontos volt, hogy ebben a formában is jól mutasson, ugyanakkor használható legyen a social media felületeken profilképként is. Elvárás volt a logóval szemben az, hogy legyen sokkal olvashatóbb és egyértelműbb elődjénél, hogy a szállító autók oldalán egy szempillantás alatt értelmezhető és messziről is látható legyen. Mindezeket figyelembe véve terveztem meg az új logót, ami mostantól felváltja a kis sapkás séfet. Dr. Utassy Gábor, a DrSéf tulajdonosa mondta: „Jól használható, vonzó megjelenésű és kifejező logót tervezett nekünk a Dr-Design, amit büszkén fogunk használni – remélhetőleg újabb 10 évig legalább.” Köszönöm a lehetőséget! Ha neked is szükséged van arra, hogy vállalkozásod arculata kifejező, modern és vonzó legyen, akkor keress meg, beszéljünk róla, és dolgozzunk együtt! Ha ételallergiával küzdesz, vagy csak egészségesebben szeretnél táplálkozni, és elhagytad a glutént, a tejet, a cukrot és a tojást, akkor keresd a DrSéfet, és ő kiszállítja Neked a menüdet otthonodba, vagy a munkahelyedre. Jó szívvel ajánlom Őket!